loading...
Latest Sport News.جدیدترین اخبار ورزشی روز
Admin بازدید : 12 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

پیام صادقیان: خدا جای حق نشسته

به گزارش پارس ،پیام صادقیان در گفت‌وگو با فارس درباره دلایل دعوت نشدنش به تیم ملی برای چندمین بار و نیم فصل دوم صحبت‌هایی مطرح کرد که در زیر می‌خوانید.

 باز هم لیست تیم ملی اعلام شد و پیام صادقیان در آن حضور ندارد چرا؟

به نظر شما باید چه حرفی بزنم خودتان همه چیز را می‌بینید و قضاوت می‌کنید. اشکالی ندارد خدا بزرگ است باز هم منتظر می‌مانم تا ان شاء الله همه چیز درست شود. ما هم خدایی داریم بالاخره من در نیم فصل اول تمام توان خودم را انجام داده‌ام تا جزء بهترین‌ها باشم واقعا نمی‌دانم ماجرا چیست.

 ناامید شده‌ای؟

خیر چرا باید ناامید باشم خودم هم مانده‌ام من به وظیفه خودم در نیم فصل اول عمل کردم. به نظرم در نیم فصل اول بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دادم. این حرف من نیست شما از کارشناسان فوتبال هم می‌توانید این موضوع را بپرسید حتی مردم هم همین حرف را به من می‌زنند ولی نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم.

 پس ناراحتی؟

نه، خدا جای حق نشسته و همیشه حق را به حقدار می‌دهد، این حرف من است.

 به نظر شما اصلا کی‌روش بازی‌های صادقیان را می‌بیند یا خیر؟

شاید ندیده باشد اما چند تا از بازی‌های من را ایشان ندیده یعنی یک نیم فصل آقای کی‌روش بازی‌های من را ندیده؟ من باز هم با امید کارم را دنبال می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در جام جهانی باشم. من واقعا حرفی برای گفتن درباره رفتن یا نرفتم به جام جهانی ندارم که بزنم یعنی هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم.

 چرا؟

چرا شما از خود کی‌روش این سؤال‌ها را نمی‌پرسید؟ اینطور بهتر نیست؟ دلیلش را نمی‌دانم که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما حرف من این است وقتی تمام مردم ایران، مربیان، کارشناسان، کل ایران از بچه کوچک تا بزرگسال می‌گویند پیام صادقیان چرا در لیست تیم ملی نیست حتما خوب بوده‌ام که این حرف را زده‌اند و می‌گویند چرا صادقیان در لیست تیم ملی نیست. اگر من اشتباه می‌گویم بگویید، پس دلیل نبودن صادقیان در لیست تیم ملی را از خودشان بپرسید، نمی‌دانم چرا نیستم و واقعا دوست ندارم در این باره زیاد حرف بزنم.

 بالاخره باید به نظر سرمربی تیم هم احترام گذاشت.

بله، من قبول دارم اما اگر بد بودم قبول داشتم. به همه می‌گفتد صادقیان بد کار کرده و یا کاری نکرده که ما دعوتش کنیم به نظر من الان چه حرفی دارند که من دعوت نشده‌ام . من باز هم احترام می‌گذارم و با تلاش و کوشش بیشتر تلاش می‌کنم تا پیراهن تیم ملی را انشاء الله در اردوهای بعدی بپوشم.

شاید بخاطر هم پستی‌های دیگرت در لیست تیم ملی جای نداری؟

من این موضوع را قبول ندارم. مثلا چه کسی در پست من حضور دارد؟ در پست من فقط مجتبی جباری حضور دارد و تمام شد و رفت. بهتر است در این باره دیگر حرفی نزنیم.

 شرایط پرسپولیس را در نیم فصل دوم چگونه می‌بینی؟

کار خیلی سخت است. 100 درصد کار بسیار مشکلی داریم. ما در خیلی از بازی‌ها میهمان هستیم. در نیم فصل دوم باید دو یا 3 برابر تلاش کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتم. نیم فصل دوم برای ما مهم است تا انشاء‌الله بتوانیم در دو جام مدعی باشیم. حیف است تا اینجا خوب آمده‌ایم اما نیم فصل دوم را از دست بدهیم، پس باید با تلاش و کوشش بیشتری زحماتمان را در نیم فصل دوم به ثمر برسانیم.

 راستی مسلمان پرسپولیسی می‌شود؟

من خبری از این موضوع ندارم، راستش را بخواهید از مسلمان خبری ندارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 120