loading...
Latest Sport News.جدیدترین اخبار ورزشی روز
Admin بازدید : 0 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

آلساندرو نستا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو نستا اعلام کرد پس از 21 سال قصد دارد کفش‌هایش را آویزان کند و در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آمریکا با برای مدتی با دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

نستا گفت: بدن من از فوتبال بازی کردن به شدت خسته شده و دیگر زمان ترک میادین فرا رسیده است. می‌خواهم زندگی جدیدی را به همراه خانواده‌ام آغاز کنم. این شایعات که من بلافاصله پس از ترک میادین مربی خواهم شد دروغ است. من می‌خواهم برای مدتی که احتمالاً یک سال خواهد بود استراحت کنم و پس از آن مربیگری می‌کنم.

مدافع تیم مونترال ایمپکت کانادا در ادامه شایعات اخیر مبنی بر اینکه او به گرفتن جای مارکو شالیبوم، سرمربی فعلی تیمش چشم دوخته است را تکذیب و تصریح کرد: این تیم سرمربی دارد و من هم با باشگاه حرفی نزده و هیچ پیشنهادی نداده‌ام. حالا قصد دارم برای مدت یک سال به میامی بروم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم. پس از آنکه به اندازه کافی تجربه کسب کردم وارد دنیای مربیگری می‌شوم اما نمی‌دانم این کار را از کجا آغاز خواهم کرد.

آلساندرو نستا سال 1994 اولین بازی حرفه‌اش را به همراه لاتزیو در سری A آغاز کرد و به همراه این تیم یک اسکودتو، 2 جام حذفی، 2 سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی در جام برندگان جام اروپا کسب کرد. او در سال 2002 راهی میلان شد و در این تیم ویترین افتخاراتش را با 2 اسکودتوی دیگر و همچنین 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کرد. نستا در تیم ملی ایتالیا هم بزرگ‌ترین افتخار ممکن، ‌قهرمانی در جام جهانی را در سال 2006 تجربه کرد هرچند او به سبب مصدومیت تنها در 3 بازی در این رقابت‌ها توانست تیم ملی ایتالیا را همراهی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 151